2022. december 25., vasárnap

Csokis pöffeteg

Egy újabb megúszós süti, a nagy rohanásban gyorsan elkészíthető.

Ünnepi köntösben hoztam most el, már többször is elkészítettem, most itt az ideje, hogy a receptet is megosszam.



 Hozzávalók

- 300 g liszt

- 120 g vaj/margarin

- 1 csomag sütőpor

- 80 g kakaópor 

- 200 g cukor

- 4 tojás 

- reszelt citromhéj

- 1 csomag vaníliás cukor

- 50 g étcsokoládé 

Forgatáshoz: porcukor



Elkészítés:

1. A vajat a liszttel elmorzsolom, a csokit megolvasztom, majd az olvasztott csokival együtt hozzáadom az összes többi hozzávalót is. Kicsit ragacsos massza lesz belőle, de könnyen formázható lesz, miután egy fél órát pihentetem hűtőben.

Addig a sütőt alsó-felső sütés fokozatban 180 fokra előmelegítem.

2. A hűtőből kivéve kis gombócokat formázok, majd belehempergetem a porcukorba.

3. Sütőpapírral bélelt tepsire teszem őket egymástól kicsit távolabb. (Lentebb képen)

4. Az előmelegített 180 fokos sütőben kb. 10 perc alatt megsül.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése