2016. január 24., vasárnap

Amaréna gumicukor

A saját "gyártású" egészségesebb gumicukor ötlete már régebben megfogalmazódott bennem, de aztán amikor rátaláltam Vera blogján erre a receptre, akkor teljesen kedvet kaptam hozzá, hogy megvalósítsam.
Kicsit átvariáltam az ő receptjét, a saját ízlésem szerint formáltam.
Mindössze két alap hozzávaló szükséges, na meg valami szép szilikonos forma, amibe beleöntöm.
Forralt bor helyett is amaréna cseresznye rostos italt használtam, de forralt borral is biztosan nagyon finom lehet.
Nagyon klassz kis nasi pár perc munkával.
Hozzávalók: 
- 500 ml rostos amaréna cseresznye ital
- 2 csomag Horváth Rozi zselatinpor
- pár csepp citromlé
- ha kicsit savanykás, akkor lehet bele tenni édesítőt

Elkészítés:
1. Az italt beleöntöm egy lábasba, beleszórom a zselatinport, a citromot is és -ha kell- az édesítőt is.
2. Így forralom, kevergetem közben, majd forrás után kb. 5 perccel leveszem a tűzről, kevergetem néha, aztán pedig még langyosan beletöltöm a formába.
3. Hagyom hűlni, majd beteszem a hűtőbe.
4. Nagyjából egy óra szükséges, hogy teljesen megdermedjen.
5. Kifordítom a formákból és már kész is :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése