2015. november 26., csütörtök

Almában sült fahéjas zabkása




A konyhát belengő finom fahéjas illat még inkább karácsonyi hangulatot kelt bennem.
Mostanában már mindig csak azon gondolkodok, hogy karácsonyra milyen süti(ke)t süssek, de hát addig is csak enni kell valamit és persze oda is kell figyelni, hogy mit.

Az ötlet, hogy megtöltsem az almákat és megsüssem őket onnan jött, hogy volt itthon pár alma, és nem voltak már túl szépek, ezért megsütni gondoltam, de valahogy egészséges formában. 
Készítettem egy teljesen natúr zabkását és ahelyett, hogy lereszeltem volna az almát és azt tettem volna a zabkásába, inkább megfordítottam és az almába töltöttem a zabkását.
Hasznosítottam őket, és nagyon finom, gyors vacsorát készítettem belőlük.






Hozzávalók:
6 alma
1 adag zabkása
fahéj




Elkészítés:
1. Elkészítek egy adag zabkását.
2. A zabkásába szórok egy kis fahéjat, jól elkeverem.
3. Az almákat kicsumázom és meghámozom.
4. Beletöltöm a zabkását az almákba.
5. Meghintem még egy kis fahéjjal és mehet a sütőbe, amit előmelegítek előtte.
6. Kb. 30 perc alatt kész.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése