2015. november 11., szerda

Kókusz zabkása


Szép őszi tájak, mindenhol gyönyörű őszi színekbe borult fák, erdők. Futás közben ezért is akadt meg a szemem ezeken a leveleken, díszítésnek össze is szedtem és használtam.

Nagyon gyorsan múlik az idő, már november van, nem árt már most felkészülnünk a karácsonyi "dőzsölésre". Ezért készítettem egy jó kis kókuszos zabkását, amivel formában tudjuk magunkat tartani.


Hozzávalók:
Az alap zabkása recept: 
1 dl tej, 1 dl víz, 35 gr zabpehely és 5 gr zabkorpa
Ehhez jön még 10 gr kókuszreszelék


Elkészítés:
Az alaprecept szerint elkészítem a zabkását.
Ebbe belekeverem még a kókuszt és gyakorlatilag kész a zabkása, már csak a gyümölcsöket kell hozzá megtisztítani. Én most zöld almával és gránátalmával kombináltam.

A kókusz ízéhez valahogy az ananászét szeretem a legjobban, de ananász nem lévén ezeket az almákat ettem hozzá. Így is nagyon finom volt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése