2023. június 25., vasárnap

Szamócás-túrós pite


A szamóca a kedvencem, ez nem is kérdés. Így még a szezon utolsó sütijét elkészítettem belőle ☺️





 Hozzávalók:

- 30 dkg liszt

- 25 dkg krémes túró

- 20 dkg cukor

- 3 tojás

- 1 dl olaj

- 20 dkg görög joghurt

- fél csomag sütőpor

- 1 csomag vaníliás cukor

- kb. 20 dkg szamóca 

(de ízlés szerint lehet több is, ha teszünk a tésztába)


Elkészítés:

1. A sütőt alsó-felső sütés módban 180 fokra előmelegítem.

2. A tojásokat egészben a cukrokkal (géppel) habosra keverem.

3. Hozzáadom az olajat, a joghurtot és a túrót.

4. Végül hozzáforgatom a sütőporral elkevert lisztet.

5. Én egy 26 cm-es formát kivajaztam, kiliszteztem és ebbe öntöttem a tésztát.

6. A tetejére felezett, negyedelt szamócákat pakoltam, de a tésztába is nyugodtan lehet belőle tenni, mert nekem óriásira megnőtt a piskóta.

6. Én kb. 40-45 perc alatt sütöttem készre, érdemes tűpróbával ellenőrizni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése