2022. október 22., szombat

Ijesztő brownie 👻


Már elég régen kinéztem a Pinteresten ezt a halloween-i szellemes ötletet és most végre egy szabadnapnak köszönhetően el is tudtam készíteni.

Na persze lenne még mit szépíteni a díszítésen, de a kislányomnak nagyon tetszett, úgyhogy ez a legfontosabb :)

Először dolgoztam pillecukorral és hát nem is olyan könnyű... Egy egész délelőtt elment a díszítéssel, úgyhogy sorry - not sorry egy Dr. Oetker csokiöntetet hívtam segítségül, mert már nem volt erőm saját öntetet készíteni a brownie tetejére.

A brownie viszont tökéletes, úgyhogy annak a receptjét fogom megosztani veletek.


Hozzávalók:

- 70 g liszt

- 40 g cukrozatlan kakaópor

- 150 g cukor

- 1 cs. vaníliás cukor

- 3 tojás

- 2 tábla étcsoki

- 120 g vaj

- 1 csipet só

- 1 csomag Dr. Oetker csokoládé öntet



Elkészítés:

1. A sütőt alsó-felső sütés üzemmódban, 180 fokra előmelegítem.

2. A csokit a vajjal megolvasztom és hagyom hűlni.

3. A tojásokat a cukorral és a vaníliás cukorral kihabosítom, majd hozzáöntöm a csokis vajat.

4. Belekeverem a csipet sót és beleszitálom a kakaóporral elkevert lisztet.

5. Az így elkészült masszát egy 20x25 cm-es formába öntöttem, szépen elegyengettem és betettem a sütőbe.

(Én egy szilikonos formában sütöttem meg, így nem kentem ki és nem is használtam sütőpapírt.)

6. Nagyjából 20-25 perc alatt készre sül.

+ Tipp: Nagyon finom, brutál csokis, de ha még extrábbat akartok, akkor egy jó kis csokiöntetet készíthettek a tetejére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése