2018. március 25., vasárnap

Mandulás gofri

Mióta megszületett a kislányom nem sok időm van a hobbimra, a sütögetésre, de amint van egy kis időm készítek valami finomságot.
Most is így történt, sütöttem gofrit, talán kicsit egészségesebb kivitelben, mandulával.


Hozzávalók 8-10 darabhoz:
- 15 dkg liszt
- 5 dkg darált mandula
- 16 dkg vaj
- 5 dkg cukor
- 3 tojás
- 2 dl tej
- 1 csomag sütőpor
- csipet só


Elkészítés:

1. A tejet és a vajat összemelegítem kis fokozaton, hogy épp langyos legyen csak.
2. A tojásokat a cukorral lágy habbá verem fel.
3. A lisztet, a sót, a sütőport és a darált mandulát egy keverőtálban összekeverem, majd ehhez adom hozzá a langyos tejes-vajat, jól eldolgozom, majd óvatosan beleforgatom a tojáshabot is.
4. Kb. 20 percet pihentetem a hűtőben, majd gofrisütőben kisütöm, de akár másnap is kisüthetem.
5. Én vaníliás öntettel locsoltam le és szamócával fogyasztottam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése